Wednesday, October 1

"- ළඳකට ආදරය නොකරමි. ආදරයට ආදරය කරමි -"

"- ළඳකට ආදරය නොකරමි. ආදරයට ආදරය කරමි -"




04 කොටස

අරහෙ මාව විස්වාස කරපු මට හදවතින්ම ආදරෙ කරපු කෙනෙක් තනිවෙලා ඉන්නවා කියලා හිතද්දී මන් කොහොමද කසු හිනා වෙලා ඉන්නේ. අනික මන් එයාට බලාපොරොත්තු දුන්නා බොරුවට හරි. ඔයාම කියන්නකෝ කොහොමද මන් හිනා වෙන්නේ කියල. අද ඔයා එයාගේ තැන හිටියනං ඔයාට මොන වගේ හැගීමක් ඇත්ද.

මට තේරෙනවා ඒ උනාට මට එයා ගැන හිතලා ඔයාව නැති කරගන්න බැ සඳු. ඔයත් එයාට වඩා මාව වටින නිසයි මෙහෙම ආවෙ. අනික එයාමනේ මේ ඔක්කොම අපිට ලැස්ති කරලා දුන්නේ. ඒ වගේ මනුස්සයෙක් ලබන්න කෙල්ලෙක් පින් කරන්න ඕන ඒත් ඔයා ඒ තරම් පින් කරලා නැ. ඔයා පින් කරලා තියෙන්නෙ මන් වගේ කාලකන්නියෙක් ලබන්න. අන්න ඒකයි මන් කියන්නේ හැක හැක..

හරක. කොයි දේත් විහිලු. පොඩි කාලේ ඉඳන් තියෙන මොංගල් ගතිය තාම අඩු වෙලා නෑ නේද. හිකිස්..

ආ සුන්දරී ඔය හිනා වෙන්නෙ ලස්සනට. දැන් ඔය පේස්ට්‍රි එක දිහා බලන් පිළිකුල් භාවනා කරන්නේ නැතුව ඕක කන්නකෝ. තව රටින් බාගයක්ම යන්න තියෙනවා...

- - - - - - - - - - - - - - -

නාගෙන කරගෙන ඇවිල්ලා සඳු හදපු රොටි ටිකත් මෙසේ තියාගෙන දෙන්නම කන්න ලැස්ති උනා. ඒත් එයාගේ මූනේ තිබ්බෙ අමුතු ලයින් එකක්. ඊයේ රෑ " අනේ සජී තව තව " කියපු මේකි මොකෝ මේ මූණ එල්ලගෙන.දාහක් දේවල් හිතට ආවත් මුකුත් අහන්න ගියේ නැ. ඒ උනාට මට මූණ දැක්කම කෙල්ලෙක්ගෙ හිතක් කියවන්න පුලුවන්. මේකිගේ තියෙන්නෙම " යන්න ඕන.. ඉන්න බෑ... " කියන මූණක්. ටිකක් වෙලා කකා ඉද්දි මම කතාවට පැන්නා..

හිමින් කන්න හිරවෙයි..........................


 

.....................ඊලග කොටසට...............
 


03 කොටසට


"වැඩේ හොඳ උනත් නරක උනත් ඔයාගේ අදහස යටින් කොටලා යනවනම් ලොකු දෙයක්, මොකද ඔයාලගේ අදහස් මට වටිනවා" :D

No comments:

Post a Comment