Tuesday, September 30

"- ළඳකට ආදරය නොකරමි. ආදරයට ආදරය කරමි -"

"- ළඳකට ආදරය නොකරමි. ආදරයට ආදරය කරමි -"

 

03 කොටස 

 


මට තේරෙනවා කසූ. අපි කොහෙන්හරි කාලා යමුද. දවලුත් වෙලා උදේ කාපු ටික විතරයි.

කොහෙද ඔයාට යන්න ඕන KFC ද Mac ද don ද කොහෙද. ඔයා කියන ඕන තැනක නවත්තන්න මේ රථයට හැකි ප්‍රිය.

අනේ විකාර ඔය සයිවර් කඩෙන් නවත්තන්න මොනාහරි කාලා යමු....

මොන පිස්සුද අලුත් ගෙදරට යන මුල්ම දවසේ ඔය මුස්ලිම් හෝටල් වලින් කාලා හරියනවද.. කියලා බයිලා වගයක් කියලා ඩොන් එකට වාහනේ හැරෙව්වා. ඒ උනාට කෙල්ලගේ මූනේ තියෙන්නෙම මිනිහ මැරුණ මූඩ් එකක්. කොච්චර ට්‍රයි කරත් ඒක පොඩ්ඩක් වෙනස් කරන්න පුලුවන් උනාට සම්පූර්නෙන් වෙනස් කරන්න පුලුවන් උනේ නැ. කමක් නැ ටිකක් දවස් ඉද්දි ඕක ඇරිලා යයි කියලා හිතලා ෂොට්ඊට්ස් ටිකක් ගේන්න කියලා සඳු ගේ මූණ දිහා ටිකක් වෙලා බලන් හිටියා..

මේ.. හලෝ.. කවුද දැන් මැරිලා තියෙන්නෙ ?

ආයෙත් විකාර කියවනවා. ඔයා අද මගේ තැන හිටියනං ඔහොම කියන්නේ නැහ් කසුන්. ඉස්සරහට පවුල් කනවනම් ඔයාට මගේ පැත්තෙනුත් හිතන්න පුලුවන් වෙන්න ඕන හරිද ?

අර යකා එක්ක හිටපු දවස් දෙකට මෙයාගේ මොලේ විකෘති වෙලා වගේ. මේ දැන් කියන්නකෝ තමාත් මොකෝ මූණ එල්ලන් ඉන්නේ කියලා ?

අරහෙ මාව විස්වාස කරපු මට හදවතින්ම ආදරෙ කරපු කෙනෙක් තනිවෙලා ඉන්නවා කියලා හිතද්දී මන් කොහොමද කසු හිනා වෙලා ඉන්නේ. අනික මන් එයාට බලාපොරොත්තු දුන්නා බොරුවට හරි....................
 



.....................හතර කොටසට...............


දෙක කොටසට..........



"වැඩේ හොඳ උනත් නරක උනත් ඔයාගේ අදහස යටින් කොටලා යනවනම් ලොකු දෙයක්, මොකද ඔයාලගේ අදහස් මට වටිනවා" :D

No comments:

Post a Comment